A day dreamer in her dreamland.Fatin,19, ex lawyer-to-be. HAHA

Monday 19 September 2011

first paper for the FINAL!

hari ni hari PERTAMA  aku amek exam as a university student and lagi tepat as a LAW STUDENT...
quite funny jugak gelaran tu.. harap2 gelaran LAW STUDENT tu aku pegang sampai abes degree..
hari ni test LAW 038.. hmm.. subjek law.. actually senang  je pon.. eh tak senang mana la kan legal reserch kot..emm yg best nye.. ktorag buat exam kat DEWAN ANNEX.. gabing dengan budak diploma sekali.. GABUNG???
serabut kot otak tgk dorg.. ade yg tue.. so,ak pon ter'shock' la sebentar.. ade jugak budak diploma sport rec yg pki baju polis... UNIFORM POLIS??? perlu ke?? mmg sgt kelakar.. yela.. ktorg yg foundation ni sume sweet 18 gitu.. (bak kata ustazah hasiah).. tapi dorg campur2.. tu yg TERKEDU tu. tak kesah la.. lgpon dorg jwb BEL120 je ponn.. ak ni ha nnt kene jwb BEL260.. maknany lagi susah.. SUSAH! JUST ACCEPT THE FACT LA FATIN!!
emm.. mcm2 gelagat sebelum exam tadi.. yang ZATIE yg da base dgn gelabahnye,yg farhana dgn suara rock dye pagi2 yg hening tu.. n bal yg sentiasa dgn sindrom SAKIT PERUT pagi2 tu...aku???
pretend to be cool and calm.. padahal takot gak... tapi kite kene hadapi jugak kan? :-)
okay.. sekarang masa tgh exam.. dpt je paper ak tros check.. da la ktorg masok lmbt.. hmm 
dgn adil dan saksamanyaak pon dengar la penerangan dari pengawas tu.. tem ak check ketas ak pelik la knp tulisan dye besar2??? okay myb style exam universiti mmg mcm ni kot.. aku pon dgn konfidennye stat jwb dgn semangat yg berkoba2.. time jwb tu lecturers sume legar2.. pening ak.. dorg check exam slip kot.. 
dgn tidak semena2nya MADAM NAZIDA dtg kat ak.. dye cakap "bole tukar tk ketas soalan ni sbb ketas ni untuk orang yg rabun". HUH???? omg! sangat kelakar okay.. yakin je aku jawab.. haha.. patot la tukisan BESAR GEDABAK.kene da aku.. haha.. pas exam ktorg g makan kat kafe menara.. hmm.. mmg sangat ramai la kan.. smpai aku kene jadi waitress pegang pinggan yg berisi roti canai 2 keping.. haha.. that was my first experience in the examination mood!

No comments:

Post a Comment