A day dreamer in her dreamland.Fatin,19, ex lawyer-to-be. HAHA

Thursday 6 October 2011

first day kat driving class

actually hari ni baru stat KPP..

untuk sape yang tak tahu (macam aku sorg je tak tahu) KPP tu first step kite nak amek lesen..
then aku org first yang dtg nih.. pejabat pon tak bukak lagi.. yelahh.. abah kan nak g keje.. kenela  hantar cepat..
aku tak pakai cikgu sebab abah kata leceh..
tunggu punya tunggu sampai 8 lebih tak bukak..
tahu tak sebab ape?
sebab malam tadi COTT tu kene rompak.. HAISH -.-" 
kenape la nak rompak tem aku da excited nak blaja memandu nihh...
so kenela tunggu polis sampai..
lame giler..
then masuk KPP yang patotnye 5 jam..
tapi jadi 2 jam setengah je sebab proses daftar lame gilerr..
then pukul 3 aku pon balik..

ni lah Cott..

tak dapat nak cari gambar sebenar



p/s : hopefully dapat Lesen P cepat2
eh! esok ade orang nak belanja wayang lahh! thanks dear.. <3



No comments:

Post a Comment