A day dreamer in her dreamland.Fatin,19, ex lawyer-to-be. HAHA

Saturday 22 October 2011

hobi baru

disebabkan cuti yg terlalu LAMA... can you imagine haw long the holiday smpai buat caps lock tu..
mmg tersangatlah booooosan!
so aku pon try la join bende2 baru.. even tak reti aku pon buat2 la reti..
blaja dari tutorial.. nak download movie TAPI tak tahu link tok donload movie.. anyone can help me?
hmm now i'm joining the new social network.. TWITTER nad TUMBLR..
something new for me but actually ni da ketinggalan zaman dahh
sume org dah pakai bnde alah ni.. takpelah kan.. sebab terlebih byk masa so aku pon membuang masalah dgn bnde alah ni..
first aku bwat account twitter

ramai org kate artis je yg bwat twitter taoi bile kau buat ramai je kawan2 aku yg ade account ni.. best la gak

n lagi satu tumblr

kosong kan? sebab aku tak brape paham sgt bnde laha ni.. still belajar2.. tumblr ni macam blog tapi more to pictures.. aku suke tgk gamba gerak2 kat tumblr tu.. mcm best je.tu jelahh

sincerely,

No comments:

Post a Comment