A day dreamer in her dreamland.Fatin,19, ex lawyer-to-be. HAHA

Monday 31 October 2011

hobin jang hobin!

pada satu tengah hari tanggal 29 oktober 2011 aku dapat  1 panggilan dar sahabtku. cewah!
dari jufa la.. she's my friend dari skolah rendah lagi..
dye call.. semangat gile nih.. dye tanya.. 
weh tin kau nak g tgk bola tak?
ha?tgk bola?aku tak minatla wehh
alaa jomla aku ade tiket lebih satu.. 
tapi bayar la.. aku bg diskaun..
haish.. mmg malas nak pegi tapi pikirkan kawan so aku pergilaa..
aku mmg malas nak pergi sebab aku mmg bukan peminat bola..
main bola pon tak tahu..
so dgn bannga nya aku pergi umah dye pakai baju oren sebab mmg takde baju kuning..
sampai2 umah dye mak dye yg semngat ckp kau ni tin takde baju kuning ke?
org sume pakai baju kuning.. 
alamak makcik saya mmg takde baju kuning la.. 
then dgn semangatnye mak dye g selongkar almari n bg baju kuning kat aku.even bukan baju n9.
dgn semangatnya aku pon pakai la baju tu.
haha.okay sampai2 sane tgk penyokong terengganu dah ramai giler..
n9 sikit je.eh lupe mase otw tu mmg semangatla sebab siap kibar bndera n9 LAGI..
pastu jumpe penyokong n9 ramai gile.. highway tu dah mcm ktorg punye.. bising gile..
kat highway pon boleh sorak2 lagi..
tak menyempat betol..
haha.then sampai sane dalam pkol 6 ptg..
mmg ramai.ni first time aku pegi.wahh!
semangat.sgt bising.. org sorak sume..
teringat mase sukan sekolah.. tapi ni lagi hebat la.. mcm2 ade..
ade pocong la.. org muke hantu la..
klaka kau tgk..
bile dah start game aku takde la excited sgt sebab dah la panas,berpeluh.muka oily gile.pening aku..
nak2 tu bile terengganu dah score 1 gol.. perghh! 
mmg geram la kan tgk papan score tu.. menyirap je..
then bile n9 score gol wahhh!!
menjerit tak terhingga.. aku siap peluk2 ngan kwn aku..
mcm la ktorg yg main kan..
terdiam terengganu..
n yg paling best bile secong gol..
lagi gempak.. terlompat2 ha..
seronok sgt.. even penat tapi berbaloi la..
at least n9 menang kan.. yay! saya bangga menjadi anak jati NEGERI SEMBILAN. 

actually mmg aku tak minat pon bola ni.
but yg paling penting aku nmpk seseorang. siapakah?
yes! org yg suke sgt cite kat aku pasal bola dulu. yes IM.
dye dgn awek dye.so pd yg thu tu bole tak korg teka perasaan aku masa tu?
hardly frustrated.. rase nak campak je botol kat dye,blg mercun kat dye..
bukan main mesra gile.
tapikannn
im pakai spek.. dye tak.. im tak pakai short n smoke.. but that guy dgn selambe isap rokok.ish!
tak gentle langsung!
n lastly bile game abis aku tenung mamat tu..
yes! sye bukan im. selamat..
sincerely,im la org yg selalu cite kat aku pasal bola dulu..
kesian dye.. even aku tak paham ape yg dye cite tp aku layan jela..
yela org da syg.. kite layan jela..
dye pon aktif bola.. dye gak yg kenalkan aku dgn kembar tu..
zaquan adha dgn aidil zafuan..
pernah sekali dye suh aku tukar channel tv semata2 nk suh aku tgk rambut zaquan same tak macam rambut dye..
kelaka la dye tu.. n dye penah berlatih bola dgn zaquan..
so bola ni mmg mengingatkan aku kat dye..
sgt..
asek2 ade tournament je.. tu yg selalu rindu..
and now.. please la fatin.. kau kene lupakan dye..
im tu cume kenangan manis kau..
kenangan okay?dye dah pergi dari hidup kau. please lahh..
just let him go..
andai ada jodoh kau dgn dye,adelah..
dye jugak kan yg ckp mcm tu dulu..
mmg susahkan nak lupakan...




we lose the people we love because they are meant to love someone else.
we lose them because we are destined to find somebody else.
it is a simple fact that is sometimes hard to accept because we are too stubborn to let go
of something that doesn't belong to us anymore.


yeay! i know i'm strong!
skrg nak tunjuk gmba kat stadiumlahh






and the result was n9 is the winner with 2 gol! yey!






sincerely,

No comments:

Post a Comment