A day dreamer in her dreamland.Fatin,19, ex lawyer-to-be. HAHA

Sunday 9 October 2011

MUET oh MUET..


muet oh muet.. b4 that.. MUET tu ape? okay untuk yang tak tahu n tak pernah dengar macam sume penah
dengar je kan? MUET is stand for Malaysian University English Test..
it is compulsory for all student to do their degree.. betul ke ayat aku? kalau salah buat malu amek LAW je..
bak kata Madam Nazida.. baik kamu amek hot cat je la (hotel & catering)
senang sikit.. blaja LAW kene hafal Federal Constitution tapi hot cat exam dye juz tny berapa acuan adunan je.. 
betul ke?.. haha.. tak tahu.. kesian budak hot cat kan? takpelah..
yg penting aku nak smbg Law ni sampai master.. harap2lahkan..
balik kat MUET tadi.. aku kene amek MUET tu selasa ni.. speaking plak tuu..
berhabuk la aku cakap LONDON nanti...
okay..  MUET tu ade speaking,listening,writing dgn reading..
haish -.-'.. tu la masa kelas BEL 260 dgn sir tak fokus.. online la,tdo la.. amek kau!
sorry sir.. harap2 sir doakan ktorg.. haha..
so guys wish me Luck k? n for my besties good luck too! we can do it guys!
dear pre-lawrian make sure you guys grab band 4 okay? if you can make it possible grab the band 6 lah..
TAPI KENAPA aku awal sgt? org lain hari rabu tapi aku selasa.. adoii.


tak patot kan? haish.. tak pelah..



kat sini ade tips2 tok sape2 yg nak amek MUET k.
sincerely,

No comments:

Post a Comment