A day dreamer in her dreamland.Fatin,19, ex lawyer-to-be. HAHA

Saturday 15 October 2011

senyum sampai telinga..

hari ni aku kene pergi amek ujian komputer tok amek kesen kereta.. lambat tol nak dapat lesen nih.. hmm.. okay..
abah hantar awal gile..pkol 8.. tempat tu pon tak bukak lagi.. so untuk menghilangkan rasa kebosanan yg melampau kau pon pergilah beli majalah.. konfius nak beli majalah remaja ke ujang? klu remaja jiwang2,skema2.. klu ujang aku bole chill sket.. gelak2.. so beli la ujang.. tunggu lame gile sampai pkol 9 lebih pon tak bukak lagi.. aku dah salah tempat ke? haish -.-'..
jgnla.. sapa nak hantar aku? adoii..
then aku tgk ade org nek atas.. n baru aku tahu tmpat tu kat atas..
penat btol aku tunggu padahal da lame bukak da ponn..
da la pegimpastu ramai giler org.. redah jela.. then aku tgk org bg duit..
eh?ade kene bayar lagi ke?bkn da bayar sume ke kat cott?
mampus! aku da la xde dwet ni ha.. then call abah..
kat mane pon abah mase tu abah tetap kene dtg bagi dwet.. haha
da la jalan sesak..
yela.. TPM nak dtg.. tem tu baru nak cantik2kan tempat,jalan sume..
base la tu kan..
so da dapat dweta ku pon bwat la ujian komputer tu dgn aman dan fokus..'haha
nak tken butang ya n taknak semak tu mmg giler!
butnye aku fail mampos nak bayar lagi..
then da semak aku pon dgn tawakal lagi redha pon tekan ok.
n then.. alhamdulillah..
aku dapat 48/50.. nasib baik lulus..
so dgn senang hati aku melangkah dengan senyum lebar.. huhu.. dah pass kan..
sekali je.. eah riak pulak.. yey!


yg tersangat gumbiraa...

No comments:

Post a Comment