A day dreamer in her dreamland.Fatin,19, ex lawyer-to-be. HAHA

Thursday 3 November 2011

contest blog superb queen!

aku mmg dah addicted sgt dgn contest2 ni.so mmg pantang la kalau aku jumpe contest ni.
yela manela tahu2 tibe2 tgh stress buat assignment tibe2 dapat tahu mng contest..
boley gak gembira sikit kann..
ni second contest yg aku joinn..
aku join dekat link syafiqah ..taraaa....


ni lah contest tu.. okay rules dye


Mesti ada blog dan warganegara MALAYSIA *sepatutnye benda nie tak payah nak cakap
Wajib follow blog Shafiqah 
Hanya Lelaki dan Perempuan SAHAJA :>
Buat satu entry yang bertajuk "Contest Blog Superb Queen Terbaek".
Ikut suka korang nak buat entry panjang or pendek. Letak banner contest. Linkkan terus ke blog Shafiqah 
Dah buat entry? Okay. Kalau dah, copy link tu dan pastekan anda link tersebut di blog Shafiqahdi RUANGAN COMMENT.
Tag 2 orang paling minimum. Make sure diorang tahu OK. :)
Contest akan terbatal sekiranya kurang daripada 10 penyertaan.


and aku tag 

cik puan muda umi
anis busuk

No comments:

Post a Comment