A day dreamer in her dreamland.Fatin,19, ex lawyer-to-be. HAHA

Thursday 17 November 2011

hey it's my birthday..


nampak atas tu? bangga ni..
first of all aku nak mintak maaf kat sume yg wish birthday aku..
actually mmg 16.11 bukan birthday aku..
harap maklum.BUKAN hari jadi aku..
aku mmg saje buat mcm tu sbb sblm ni aku penah tgk org buat mcm tu..
kawan aku gak.. 
motif?
haruslah ada.. motifnya adalah ingin melihat siapa yg betul2 ingat tarikh lahir aku..
yess! ramai jugak yg ingat tarikh lahir aku..
of course yg rapat dgn aku takkan tertipu dgn helah aku ni..
haha.. anis,faezah.nura,husna,fina,ain,zatie,jufa..
sumela.. tak sangka gak kwn rapat masa skolah rndah pon egt lagi..
see?betapa senangnye tarikh lahir aku..
1 MEI 1993..
hari pekerja tuu..
sume cuti.. kesian doktor dgn nurse yg sambut aku lahir tu..
yeye je nak cuti ngan family dye g PANGKOR..
ehh! mane aku tahu?laa.. doktor tu la yg merungut tem sambut aku dari perut mak aku..
sorila doktor!hahaha..

btw,sape yg wish tu thanks..
yg tak wish thanks gakk..
yg tak wish sebab TAHU.. aku saaaayang korg sgt2!
p/s abg agkt aku sendiri tak egt birthday aku?yakin je wish


motif?takde.. excited je ramai online.. penat layan kepala msg2.haha

Mood sekarang ni tetibe nak makan aiskrim!sape nak belanja? cepat2!


No comments:

Post a Comment