A day dreamer in her dreamland.Fatin,19, ex lawyer-to-be. HAHA

Wednesday 21 December 2011

assignments oh assignments

entri kali ni dibuat atas permintaan cik ANIS KRISTAL.haha
act,aku agak malas nak mencurahkan keringat dekat blog ni.sebab kekangan masa.masa tak pernah tunggu aku.asyik nak lari je.apelaa.. okay just ignore,aku merepek je tu.
well sekarang dah almost 5 weeks aku jadi pelajar sem 2 pre-degree law.
wahh! bangga siot.tapi takyah nak bangga sgt sbb maybe one day I'll switch my course to another course.
sebabb?
aku takut tak boleh bawak.. but nvm, I'll try my best.
sekarang byk giler assignmentssss...
nmpak s tu?
sangat byk okay?tapi saya akan cuba sedaya upaya saya. HAHA
kalau last sem busy dgn practice MUET tp this sem it's gonna be more though.
untuk BEL 332 ktorg kene buat forum,debate and public speaking.
errr!
aku dah la jenis yg tak berapa nak confident sgt.. tapi aku akan cuba jugakk.
and for LAW087.killer subject.. madam Nazida kot..
ktorg ade mooting.mooting ni macam perbicaraan dekat court tu.
tapi olok2 la.ade judge and ktorg buat pon dekat moot court.
basically case yg ktorg bawak ni adalah case yg pernah dibacarakan and the party want to appeal the case at the higher level.so ktorg kene la defend our client as much as we can.
dah la dapat appellant criminal.case pasal drug.
mmg sgt susahla nak mng case ni.tapi aku akan cuba.
hmm..
hari tu masa class LAW 087 lecturer ade cerita pasal satu story ni.
ade la satu couple ni.Due2 ni mmg pandai la kan.
sorg ade Ph.D and sorg lagi master.suami isteri la.
dah 3 tahun diorg kahwin but unfortunately they didn't
manage to get children.so diorg pon pelik laa..
nak dijadikan cerita couple ni pun pergila jumpa doctor and tny ape masalah diorg.
at last doctor tu pun thu la ape masalah diorg.
nak thu ape????
selama diorg couple,diorg tak pernah melakukan hubungan intim suami isteri.
atau bahasa senang diorg tak pernah melakukan hubungan sex.
diorg egt hanya dgn cium,pegang tgn je dah boleh mengandung.
apakah?



bygkan,org yg sgt pandai dalam academic tp tak thu bnde2 mcm ni.
adakah sekarang ni kerajaan mmg sepatutnya mewajibkan pendidikan seks dekat sekolah?
HARUSLAH TIDAK!
sekarang ni budak2 boleh thu pasal sex ni dr internet atau tv je.senang sgt.
takpayah susah2 nak bawak buku teks seks berat2 dtg sekolah.dorg just bukak tv,bukak internet.
semua ada.complete.
so?kesimpulannya even kte pandai mana pon kite belajar at least bnde2 mcm ni kene thu jugak.sikit2.
sikit2 okay?takyah nak lebih pulak.
TAPI budak2 zaman sekarang lagi expert bab2 mcm ni kan?
sape setuju agkt tgn. okay mengarut lagi
okay cukup setakat ni aku membebel.sambung nnt ye.



p/s next week uitm kasi cuti seminggu. yeay!

1 comment: