A day dreamer in her dreamland.Fatin,19, ex lawyer-to-be. HAHA

Friday 30 September 2011

final is over

alhamdulillah akhirnya final exam da abes.. maksudnya.. sem1 untuk pre-degree LAW ni da selesai..
TAPI.. tak tahulah result mcmmane kan.. hopefully flying colours la kan.. hmm.. sepanjang exam ni mcm2 jadi..
yang paling aku TAK boleh lupa ada student yg kena rasuk.. it's my first experience saw it real.. selalu tgk kat tv je.. tak pon kat dalam buku.. takut jugak sebab budak yang kene tu classmate AIDA.. aida tu schoolmate aku dulu.. so dye selalu cite kat aku.. scary okay? bole pulak tgh2 mlm dye g jerit then lari.. memang da mcm adegan  dalam cite GERAK KHAS da.. kejar2.. tem tu plak ak tgh berdrama2.. hmm. mmg tak layan la kan.. cakap pasal exam.. hmm.. quite hard.. yela.. da msuk higher level kan.. LAW plak tu.. sgt mencabar okay..
bygkan klu aku amek science plak.. mmg TAK la kan.. tem bio klas cikgu Dahliza pon aku tak paham.. ni kan la.. hmm.. now,aku seriously tak faham dgn diri sendiri.. yes,i'm having a relationship with someone.. but lately relationship ktorg mcm da na tunggu masa je.. asyik gaduh je.. aku je yg kene mengalah.. it's hurt.. really hurt..
mmg nasib aku mcm ni kot.. kadang2 aku jelez tgk FARHANA dgn Aroul.. sweet sgt.. aku????
sweet?? buat2 okay.. sbb hati aku dah takde kat dye.. aku tak tahu brape lame aku nak pretend to be happy with him.. dye tak faham yg aku sebenarnya sengsara dgn dye.. myb takde chemistry kot.kan?
yela.. my mind says yes,but my heart keep denying it.. sadihkan?dahla.. biarkan aje.. lama2 clash jugak..
now aku nak heppykan diri dgn my owsome soulmate.. kawan2 yg selalu bwat aku tersenyum..
                 *dulu im penah tanya aku mcm ni
                 him:  awak klu diberi peluang antara kawan atau saya awak pilih siapa?
                 me:  jujur saya cakap saya akan pilih kawan saya sebab diorang takkan pernah tinggalkan 
                        saya walaupapun yang berlaku.tapi awak akan tinggalkan saya suatu hari nanti.

now,he had leave me.. pergi.. tanpa kabar berita.. aku still mengharap coz he's my first love and we have a lot of valuable moment.kan?hopefully dye tak penah baca ni.
                 him: awak,klu ada lelaki nak kat awak cakap kat diorang awak taknak tau.
                 me: kenapa?
                 him: sebab kekasih awak yang dulu hilang kini telah kembali pulang.
                
sangat tak boleh lupa kata2 dia.. lepas  2 tahun dye hilang,dye dtg balik.. TAPI.. awak singgah sekejap je dalam hati saya.. sekejap.. then awak hilang lagi.. saya tak tahu.. saya rasa kita serasi sangat.. tak pernah gaduh.. tapi.. bila hati kita sama2 kosong,kita bwat keputusan tanpa fikir apa2kan.. awak byk tolong saya.. cariken kerja untuk saya.. n org kat tempat kerja tu keep talking about you.. asking about you.. saya hanya mampu senyum je.. saya cakap awak okay je.. tapi saya tak tahu pun awak kemana waktu tu.. 


No comments:

Post a Comment