A day dreamer in her dreamland.Fatin,19, ex lawyer-to-be. HAHA

Sunday 2 October 2011

selamat tinggal mawar,hi sweet home..

tanggal 1haribulanoktober2011 jam sembilan malam saya telah meninggalkan bilik 1A-01-39.
perasaan?of course SEDIH.kenapa?entah.. terpaksa meninggalkan roomate aku coz dye mmg tak cuti sem..
lagi sorang abes final hari ahad.act,bilik ni dulu ade 4 orang then sorang tu da pindah.. tinggal lah 3 orang.. aku,ika dgn adeeq... ktorang sume tak sama course.. aku law.ika account n adeeq plak sport rec.. TAPI kitorang okay je.. hmm.. selama 4 bulan lebih kat situ.. okayla.. even tak sama course ktorg rapat la jugak.. adeeq selalu takde dalam bilik.. so kdg2 rasa mcm bilik tu aku dgn ika je.. haha.. 
Sekarang aku nak cite pasal roomate aku..adeeq..
Name dye Nurizzatul Hikmah.. s
sedap kan?tapi tak tahu knp pggl adeeq..
dye baik..
suke blanje makan..
aktif sukan takraw.. hebat kan?
selalu gak dye g Thailand.. 
jeles okay?
Btw,thanks adeeq sbb bagi aku T-shirt dari Thailand.. sweet sgt!
jaga diri elok2 okay..
 THEN...
ika plak..
nama dye Nor Zalikha Abdul Hadi..
budak CAT.. (certified accounting technician) btol ke aku eja?haha
serius baik sgt.. emm dye ni penakut sikit..
dengar je cite hantu.. hehe.. mulela..
sori ika!
aku plg rapat dgn ika lagi..
even ktorang len course tp ttp akan cari masa bersama.. CEWAH
kdg2 tu makan sme2 kat dalam bilik.. padahal beli makanan kat dc..
aku selalu pnjam brg dye.. 
water heater,iron,cardigan,lappy (tem aku punye lappy kat kedai),ubat gigi DARLIE,pin tudung
byk lagi la..
thanks ika..
tem hari last tu ika bagi aku cardigan dye.. 
TERHARU okay?
dye kata mmg da lama nak bagi kat aku tapi tunggu waktu aku nak balik baru dye nak bagi..
thanks sgt ika.. 
ika,jaga diri ko elok2 okay..
klau duk sorang2 dalam bilik tu bosan2 online la ke ape ke..
tgk movie ke..
kesian ko..
gud luck okay final exam tu?
jgn malas2 tau!
sori klau selama aku jadi roomate ko aku buat salah or buat ko terasa..
aku tek sedar ke..
btw,thanks k.. ko roomate yg best!
nnt ade jodoh bile aku masuk sem 2 kita jumpa lagi k!

touching plak tetibe
hari last aku dgn diorang aku ngan ika plan nak g men boling tapi ika ade klas..
then ktorg juz makan pizza je.. sebagai kenangan..



pizza hut mari!




                                                                                                    
gile kan?

      
Adeeq,aku,ika

lagi!



selamat tinggal kawan...






No comments:

Post a Comment