A day dreamer in her dreamland.Fatin,19, ex lawyer-to-be. HAHA

Monday 19 November 2012

ada apa dgn 'S' ?


ASSALAMUALAIKUM. 

hai blog! Maaf awak terpaksa dianaktirikan beberapa minggu ni sebab sekarang dah waktu puncak untuk budak2 degree uitm ni sibuk dengan assignment, test, quiz semua lah. Ni pun curi2 masa sikit. Terharu tak blog? hahaha k merepek. 


SOOOOOO. ADA APA DENGAN HURUF S?

Aku pun tak tahu. Tapi aku ada instinct yg mengatakan aku ni mmg bernasib malang dgn orang yg mula dgn huruf S. serious tak tipu. Macam kena sumpahan pun ada. *bajet kau siapa org nak sumpah bagai. 
ok back to normal. well hmm kalau besties aku mesti tahu kot. Mmg kebetulan ke apa tak tahu lah. Dari mula sampai sekarang. Dari dulu sampai sekarang. Kenapa? kenapa? kenapa?
Tapi takpe. Kita wat lek wat peace je. S ke, K ke, W ke lantak pi lah.
Aku macam hmmm. Ada aku kisah?
Cuma nak tegaskan kat sini kenapa kaum S ni sgt menyakitkan hati aku ni? Korang ada buat pakatan ek nak kenakan aku? K merepek lagi. So lepas ni siapa nak jadi suami aku mesti  tak boleh start nama dari huruf S.
Demand lebih! Hahaha. Cukup merepek sampai sini je. Kita sambung buat assignment ye pulak ye anak2.

p/s- Final tinggal lagi sebulan lebih sikit je. So goodluck to me!


2 comments: