A day dreamer in her dreamland.Fatin,19, ex lawyer-to-be. HAHA

Tuesday 6 November 2012

P.A.S.T.E.L


Assalamualaikum.

Tajuk entry kali ni pastel. Aku terdetik nak buat entry pasal pastel lepas baca entry best preng poreber nii cik anis kristal Sekarang ni  kitorang dah gila sangat dengan warna pastel ni. Pastel ni warna yg lembut. Contohnya tu warna tudung aku tu. Pastel kan? k tu sebenarnya motif letak gambar tu. Hahaha. Semua ni start masa dalam kereta kawan Pah masa kitorg on the way nak pergi WESTAR nak pergi beli barang2 architecture dia tuuu. UUUU pah dah jadi architect sekarang. Then bila sampai kedai tu aku dengan anis tak tahu nak buat apa. Batak tgk barang2 architecture dlm kedai tu. Then disebabkan kitorg tkde kena mengena dgn kedai tu, so budak business dgn budak account ni cerita pasal satu butik online ni. Aku la kan yang start.

Me : Anis kau nak kau tgk tak satu online boutique ni dia jual baju2 warna pastel je. Lawaaaa gila!
Anis : Mana?

Berbekalkan internet RM5 sehari yang dilanggan oleh anis kitorg semangat gila nak bukak online butik tu punya website.TAPIIIIIIII tetibe macam lambat sgt kan. So terpaksa la bukak dekat belekberi aku ni haaaa. RM25 je sebulan. Nampak tak beza kat situ? HAHAHAHA.
and bukak laaa. Start part tu kitorg dah excited gila. Tunjuk kat pah pun dia berminat.So bising la dlm kereta cerita pasal semua tu. Kesian kawan pah tu redha je dgr ktorg cerita. Maaf ye kawan pah. Hahah.
Then aku mmg dah plan nak shopping baju. Pah ajak pergi TS. Setiap kali nampak baju ke apa2 yg warna pastel mesti ktorg berminat. CANTIK SANGAT OKAY?. 
Akhirnyaaaa aku beli la beberapa helai baju tapi tkde la pastel pon. Cuma dapat beli beg yang warna pastel.Ada la jugak penyedap hati kan? Lepas ni kita shopping warna pastel lg tau aneng!

Oh yaa! Time tu plan keluar sehari je.Tapi disebabkan nak buat kejutan jat iejah a.k.a Faezah kat UPM tu bila nak balik tu takde transport. So bermalam la kat sana. AYAT SKEMA GILA. Sepanjang tinggal kat UPM makan semua ditanggung oleh budak UPM lah kann.

Berbalik kepada warna pastel tadi tu,nama online boutique tu mesti ramai dah tahu. CALA QISHA. haaa pergi la search cepat. Harga dia mmg la mahal. Tapi mcm puas je kalau dapat beli kat situ. Kalau tgk kat website dia tu mmg byk yg dah sold out. Nampak tak ramai yg berminat?
So sekarang aku dah berangan nnt kalau aku nak kahwin nnt aku nak tema warna pastel. PINK +  BIRU.
macam irene tu. Cantik kan? Hantaran semua,alas meja ke pelamin ke kerusi,khemah2 semua tu nak pastel.
So bakal suami aku kena redha jelah kan. Malang sungguh dpt aku ni. HAHAHA. k mengarut.

me,faezah,pah,anis. at UPM  pukul 12 something. Tgh mlm okay?




No comments:

Post a Comment